ALLAS.FI
 




Nestemäinen kloori

Kloori, ph-Miinus/Plus, aktiivihappi, alumiinisulfaatti jne. liittyvää keskustelua.

Nestemäinen kloori

ViestiKirjoittaja Jokke päivämäärä 26.05.2008 07:37

Onkos kellään kokemuksia nestemäisestä kloorista. Ulkomailla tuntuvat käyttävän paljon sitä. Onko se parempaa kuin raekloori ?
Jokke
 

Re: Nestemäinen kloori

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä 02.06.2008 10:10

Itse olen ollut uimahallissa töissä jossa siirryttiin kaasusta nesteklooriin, kloorin haju vähenee ja vedestä tulee parempilaatuista!
Vieras
 

Re: Nestemäinen kloori

ViestiKirjoittaja Jokke päivämäärä 09.06.2008 14:39

Vieras kirjoitti:Itse olen ollut uimahallissa töissä jossa siirryttiin kaasusta nesteklooriin, kloorin haju vähenee ja vedestä tulee parempilaatuista!


Kiitos tiedosta. Tiedätkö mistä he tilasivat nesteklooria ? En ole löytänyt ainakaan suomalaisista WEB-kaupoista.
Jokke
 

Re: Nestemäinen kloori

ViestiKirjoittaja ExPertti päivämäärä 01.09.2008 07:33

Ainakin ulkomailta sitä saa tilattua esim:

http://www.abcpool.net/shop/product_inf ... d8c0987406
ExPertti
 

Re: Nestemäinen kloori

ViestiKirjoittaja Kloori päivämäärä 28.04.2013 15:42

Nestemäisen kloorin käsittelyn kanssa pitää olla varovainen, koska nestemäisen kloorin roiskeet silmään voivat aiheuttaa pysyviä silmävaurioita sekä mahdollisesti sokeuden.
Kloori
 

Re: Nestemäinen kloori

ViestiKirjoittaja hera77 päivämäärä 21.06.2014 08:45

algol myy natriumhypokloriittia 10%, jolla olen aloittanut oman altaan hoidon. 33% suolahapolla ph alas, kun hypo pyrkii sitä nostamaan. myydään 30-35kg paketissa ja kustantaa about 70 eukkaa.
H
hera77
 
Viestit: 3
Liittynyt: 21.06.2014 08:42




Palaa alueelle Uima-altaan kemikaalit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron